sâmbătă, 3 iulie 2010

perle(3)

Eu- tu ale, nu pot sa imi mai dau bluza jos!
Ale- ridica-ti picioarele ca ti-o trag eu in sus!!!!

eu- imi dai te rog prajitura?
Ale- vrei sa ti-o bag eu in gura?

eu- vreau sa am copii cat o echipa de fotbal
maxim - apai anna, tu o sa ii scoti cu tot cu stadion!

ale - pe mine chiar m-o muscat un caine, nu ca pe tine! vrei sa iti arat cum ii o muscatura de caine adevarata?

deea- teo? tu stii faza aia cu "CINE MI-O PUS LIPICI IN CAFEA"?
teo- nu.
deea- pai stii.... parca are dintii lipiti
teo- SERIOS? SI CUM MANANCA?

porfa de chimie - vreau sa aud linistea!!

filip - DEEA! iti spun trei litere T-A-CI!

armina - AU SPATELE! numa mana ma doare

otilia- doamna profesoara faceti liniste!
profa- DA NU EU FAC GALAGIE!

profa- ori va ia mama saracie pe toti daca nu terminati din gura

andrei- am auzit despre usuritatea testului
- numele predicativ insoteste verbul copulativ "la colindat"



PERLE DIN MIORITA
-ideile principale-

vasile : ciobanu spune a i se pune la cap tot felu de chesti

el mai spune pentru a vindeca "ranile" prietenilor lui

pentru a afla prietenii ca a murit in sensul frumos a cuvantului " la nunta mea a cazut o stea"


rares: miorita facea galagie

bogdan: erau 3 ciobani, cei trei s-au hotarat sa-l omoare pe otoman care era un om bogat.

mioritei nu-i mai era bine deoarece nu ii mai placea iarba.

ciobanul ungurean si vrancean au adus un dulau cu care a cerut sa o omoare pe miorita.

Un comentariu:

  1. am citito si ,da ii amzuanta :))
    dar de cate ori ceiteam ceva imi fugea privirea la pestii aia
    pesti =p~

    RăspundețiȘtergere