marți, 6 aprilie 2010

perle de copii

Pun pariu ca si tu ai trecut prin perioada asta ( asta daca nu esti Chuck Norris). Cand ai fost copil si credeai ca tu te stii juca cel mai bine.
Asa e, sunt o iubitoare de copii pentru ca nu ai cum sa nu ii iubesti cand is asa draguti.


"HAI SA NE JUCAM UN JOC, HAI SA NE JUCAM UN JOC!
-ce ne jucam?
PAI, TU TE INTORCI CU FATA LA PERETE, EU TE STRIG SI TU TREBUIE SA GHICESTI CINE TE-O STRIGAT! "


Mai... trebuie sa recunosc niciodata nu ghicesc cine ma striga... nu stiu sa ma joc.


"NE JUCAM DE-A ASCUNSA?
-ne jucam.
TU VI CU MINE, MA ASCUNZI, DUPAIA MERGI IN CAMERA NUMERI PANA LA 8 SI MA CAUTI. DA?"


Daca nu as avea probleme cu memoria probabil ca ar fi usor, dar asa nu.


"MAMAA!! ADISOR O ZIS CA O SA MA UMPLE CU SANGE!
-Adisor!! de ce ai zis asta?
(si apoi face puppy-eyes si tu il ierti)
ADISOR O ZIS CA O SA MA UMPLE CU SANGE IAR!!
-Adisor!!
DA EU L-AM PUS SA SPUNA!"


Acum de ce sa il mai ceri?



"-Uite... Ea are un bebe in burta.
HIII!!! DE CE L-AI MANCAT?"


Pare rau! Mi-a fost foame:-s



"Ce ai in burta?
-Un copil.
ARATA-MI-L"


Cata nerusinaree!!! sa ascunzi un copil in burta!



"Mama are burta mare, are bebe.
SI TATI ARE BEBE? SI TATI ARE BURTA MARE!"


Te-o prinss!!!

Un comentariu:

  1. "HAI SA NE JUCAM UN JOC, HAI SA NE JUCAM UN JOC!
    -ce ne jucam?
    PAI, TU TE INTORCI CU FATA LA PERETE, EU TE STRIG SI TU TREBUIE SA GHICESTI CINE TE-O STRIGAT! "

    cate amintiri,cata distractie,acuma asi fi like ,incpeem jocu,persoana aialalta : "hendrix" "hendirx" "baaaa!!" eu: "a am inceput jocu?' :)))

    RăspundețiȘtergere